Aiming for the stars!

Jag har flyttat och bosatt mig in the north nu, so guess you can say that I'm back... Det känns bra, Umeå är stort men inte allt för stort så där lagom som man ibland strävar efter. Just nu sitter jag på flygplatsen och nördar otroligt med min dator, brukar alltid skratta åt folk som inte ens klarar av att vara på en flygplats utan att koppla upp sig tilll omvärlden via internet... And now I'm one of them... :/

Dock så känner jag att jag har en valid anledning, jag försöker förstå mig på bloggvärlden och hur bloggarna fungerar, det är nämligen så att jag vill göra om min blogg liiite. Inte bara utseendet utan även vad den kommer att handla om framöver. Det är ju så att jag är gaaaalet intresserad av sport, speciellt hockey!! :D Därför är jag en trogen fotograf på de matcher som jag närvarar när mina bröder spelar. Självklart är jag medveten om att barnen/killarna vill ha bilderna på sig själva när dem spelar och när klubban sviktar sådär fint som bara hockeyklubbor kan.

Time to board the plane, bye bye


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0