Just a nother day!

Just nu sitter jag på en soffa i ume och funderar på vart mitt liv är påväg...
Jag ska flytta nu i augusti, börja ett nytt liv med nya vänner och försöka hålla kontakten med så många av mina gamla vänner som möjligt. Mest troligt lyckas jag göra der med de jag vill ;P
Nu har jag bott i ume i två veckor med min bror och hans familj...
Jag har jobbat ganska mycket och känner att ume är en ganska bra stad, har börjat få några vänner på jobbet och kanske är dags att börja umgås med folk på fritiden :P
What evs, nu ska jag sova...
Sleep tight and don't let the bed bugs bite ;)
Me at my graduationparty :) Good times...


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0