Your body is a wonderland

Hej, igen!
Inte så länge sen jag skrev mitt senaste inlägg men man kan inte blogga för mycket har jag hört.
Tittade nyss på lite bilder på facebook från en cup som jag va på för några veckor sen. Hur kul som helst att sitta på bussen med andra lag och prata om helt onödiga saker.
Anledningen till att jag skriver nu är för att det finns en bild på mig som några från flickor 97 har döpt till
ME, MYSELF AND I. Det är min filosofi, jag gjorde om den lite för att driva med om, men grunden är ändå att man ska älska me, myself and I och då kommer alla andra älska en ;)
Så ni kan ju testa, det funkar för mig :)
Me = My body
Myself = My mind
I = What ever I choose to be ;)
Peace out// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0