Sommarjobb

Well Hello!

Nu sitter man på jobbet och är superglad :D
Kunde inte fått ett bättre jobb. Måste vakna tidigt på morgonen, men totalt värt det!

Nu undrar ni säkert vart jag jobbar? Jo jag jobbar på Kirurgmottagningen i Enköping! :D
Kunde inte bli bättre än så! Får följa med sjuksköterskor, kirurger och läkare. Jag får se och lära mig lite av allt möjligt. It's like I'm living the dream!

Har alltid velat jobba inom vården, antingen med barn eller idrottsmän. Vilket som helst skulle vara supercoolt! Blir det med barn så skulle jag jobba på pediatriken, kanske som kirurg eller bara som läkare. Får jag jobba med idrottsmän så skulle jag vilja jobba med ett lag i t.ex NHL eller NFL och följa med laget runt och hjälpa till att förebygga skador och hjälpa spelare som inte tagit mina goda råd och skadat sig ändå. :P

 Men nu ska jag jobba!

Peace out//  MB



Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0