Mmmmidag!

Hejsvejs!

Just nu sitter jag i köket och lagar middag som är inspererad av min bästaste vän Vera! 
Det blir Texas style burgers med pommes! :D Jag har altid gillat att göra hamburgare och biffar, brukar testa lite olika smaker, men va nyligen hemma hos Vera och då gjorde hon Texas style och det va så jäkla gott så jag tänkte why not try it at home ;)


Inte mina burgare, tog en bild från google ;)

En omgång pommes är klar och som vanligt så lyckas jag perfa med mina pommes. Man har inte ätit pommes tills man har smakat mina som jag friterar hemma, säger bara De lish!

Efter jag har lagat klart och ätit så ska jag cykla. Jag är skadad för tillfället och får inte springa, men jag får cykla så länge det inte gör ont i foten när jag cyklar. Så jag ska cykla och simma för att konditionsträna ;)
Sen när jag kommer hem blir det styrka och lite ben övningar för att minska risken för korsbandsskador och framtida skador på foten.


Me on my way :P

Peace out// MB



Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0