Love you autocorrect!

I just came to say hello!
Sajk! Jag skriver inte för att jag hade riktigt tråkigt och bara ville säga hej till alla flippare som läser min blogg för att jag är superstörd. Jag skriver för att jag hade tråkigt och gick in på en av mina favorit hemsidor och har typ pissat på mig för att jag skrattat så mycket. It's just sooooo awesome!!!! :D
En av världens bästa och roligaste hemsidor och allt bygger på att folk inte kan kontrollera sina mobiler. First there was Nokia 3310, then there was the Sony Ericsson and last but not least there is the Iphone! Iphone har ju som vi alla vet en sak som heter autocorrect när man messar och det är den bästa uppfinningen genom tiderna!
Här kommer ett litet smakprov på vad autocorrect kan ställa till med:
damn you auto correct funny iphone fails and blunders
Hopppas alla mina läsare kan engelska annars fråga era päron, partners, syskon eller skaffa en tolk! Säger bara LMFAO!!!!!! XD
Peace out and sleep tight! // MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0