Do the creep!

Hello jello!

Hoppas allt är awesome med alla för jag mår toppen!
Sitter och kollar på kameror medans jag väntar på att lillebrorsan ska poppa popcorn den gullungen :)
Jag vill ha en systemkamera så jag kan ta bilder på allt och alla när jag än känner fört. Jag kommer vara en paparazzifreak och bara skrika suprise, sen kommer man bara se en blixt. Älskar att ta bilder och supernörda mig på photoshop för att försöka mixtra lite med dom, är inte bra på det, men man kan ju göra saker för att det är kul ;)

Just nu är jag kanska intresserad av en Nikon D3100, den är supercool!



Jag kommer kunna ta superbra biler på mina bröder, mitt lag och mina små pojkar som jag coachar med den.
Förutom sportbilder kommer jag ju kunna ta bild på mig, mina vänner, mina djur eller vad jag nu skulle känna för.
Jag kommer alltså vara The Creep som smyger omkring och tar hemska och hemskt bra bilder på allt och alla :D Can't wait!

Peace out creepers!! // MB



Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0