What are words?

Hejsan!

Denna vecka har det i mina vänskapskretsar pratats väldigt mycket om vänskap och tillit. Folk har sagt saker om varandra, folk har missuppfattat saker och vissa har bara svikit varandra. Själv har jag blivit beroende av en låt som jag tycker att borde lyssna på och verkligen tänka efter vad texten innebär för den är sjukt djup.
Man ska helt enkelt inte säga saker och lova en massa om man inte tänker hålla sitt löfte eller stå för det man har sagt.

Låten som jag har lyssnat på så galet mycket heter precis som rubriken, "What are words?" och den är gjord av Chris Medina. Min facorit del av låten förutom refrängen är just börja.

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every singel promise I'll keep
'Cause what kind of guy would I be
If I was to leave shen you need me most





Så sjukt djupt och jag menar det verkligen när jag säger att det är så jag vill vara och strävar efter att andra ska tycka om mig. Kanske lite fjolligt men såååå sant!

Peace out true friends// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0