So crazy!

Hejsan!
Idag så har jag jobbat (som vanligt), sen träffade jag en kompis.
Nu sitter jag hemma och tråkar på facebook...
Eller tråkar kanske jag inte gör för just nu skriver jag med en före detta konfirmand och en kompis som vi lärde känna på lägret. Vi diskuterar just nu parafilier. För er som inte vet vad det är så är det en oaccepterad avvikelse från den normala sexuella normen. Sjukt kul att det ens finns ett namn!
Min favorit parafili är dendrofili. Nu kommer några bilder som förklarar vad det är :P



Jepp ni gissade rätt! Man känner sig lite små sugen på att ha "lite kul" med ett träd! Helt Galet men vore kul att få intervjua en dendrofil. Se hur dom tänker och så, jag vet att ni alla tänker samma sak.
Kanske skriver lite inlägg då och då om nya parafilier som jag lär mig.

Men peace out treelovers// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0