Satsarn!

Hello!

I lördags åkte jag till Jakan för att fira Vera. Det skrev jag i ett inlägg dagen innan. Vi hade superkul, åt supermycket godis, fikade på samma fik i Jakan som jag åt på förra veckan, såg sista Harry Potter filmen (en film som alla ni creepers borde se), sen va vi hemma hos henne med hennes bror och hade superkul! Juste jag fick mina ben waxade -.- Ja allihopa, det gör ont...

Igår så drog jag från Vera till Frida och hade en liten grillning, men va tvungen att dra fett tidigt, vilket va otroligt tråkigt. Men hann ta fett många bilder som kan komma upp här och på facebook ;)
Väntar dock fortfarande på min palt från Frida...

När jag kom hem igår så hade alla mina bröder bestämt sig för att dom skulle klippa mohikan eller hur det nu stavas. Min syrra hade färgat luggen blond och såg lite ut som Rouge från X-men, fast svart...
Så jag bestämde mig för att vara satsarn och klippte ena sidan av håret 10mm långt.

Pictures may come later ;)

Me nu är det iväg till lillebrorsans try-outcamp till TV-pucken. Vinna eller försvinna efter detta läger. Hoppas han ger allt!

Peace out and always giv it all!// MB

frida skrev:

den kommer någon dag! jag väntar på att du ska skicka bilderna till mig ehehe.

Datum: 2011-07-25 Tid: 11:27:23
Bloggadress: http://ffridalindberg.blogg.se/

Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0