Nalle Puh!

Hello!

Jag har aldrig läst så många citat sagda av en person/varelse som har fått mig att tänka... Hmm... maybe he is the smartest creature alive!
Ni vet nog alla vem jag pratar om, thats right, Nalle Puh!

Om ni läste rubriken hade ni redan listat ut det, men han är ju så jäkla klok. Har ni läst citat som han har sagt? Han är ju sjukt smart! Jag känner mig lite dumb iblan, typ, OMG att jag inte fattade det!
Här kommer ett litet citat så ni kan känna den där AHA-känslan som jag känner.


Now people lets all be amaized by the awesome Nalle Puh!

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0