My day!

Hejsan!

Jag har haft en bra dag, en va lite sorglig, men en bra dag. Jag hade min sista dag på på jobbet, jag jobbade på kirurgmottagningen i 3 veckor och det va det bästa jobbet jag någonsin haft. Kommer nog aldrig vara nöjd om jag inte jobbar inom vården, det va skönt med att bli mer motiverad.

Efter jobbet så åkte jag till centrum i Bålsta och mötte min syster för att shoppa lite. Trode jag bara skulle söka upp en klänning till min lillebror konfa, jag brukar ju inte använa klänning så... Men nu blev det en jeansklännig som är så häääääääääääääär skön!! Köpte den på Lindex totalt värt. Sen köpte jag tre par skor var av två var sneakers och ett par gladiatorsandaler.


Så här ser ett par av mina skor ut :)

Nu ska jag packa klart allt som ska med till min brors läger, jag är hans fadder :D
Sen ska jag typ sova :P

Peace out sucker// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0