I need a break!

Hejsan!
Igår kom jag tillbaka från ett konfaläger. Det va både kul och jobbigt, blev inte så mycket sömn och man fick ta lite skit för sina beslut, men overall it was fun. Lärde känna några nya människor och hade kul med dom jag redan kände. Jag fick gegga med tapetklister och köpa chips, läsk och godis värt över 1000 kr. Ni ska få se bilden på mig och alla chipspåsarna när den kommit ut på fejjan så jag kan sno den.

Idag började jag jobba på en kiosk i den lilla hålan där jag för tillfället bor. Kiosken ligger på stranden och man jobbar 10-18. Kan inte riktigt toppa mitt tidigare jobb, men jag älskar att jobba i kisoker och att severa folk. Skulle lätt kunna öppna ett fik någon dag när jag blir stor, eller jobba som servitör ujnder tiden jag pluggar på univeritetet eller college. Det känns trevligt och lite mysigt.



Men nu ska jag sova, so Peace out people// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0