Helt galen!

Whats up?

Idag har jag varit och droppat lillebror min på TV-pucksläger, jag åkte med min andra lillebror, min storebror och han giiiirrlfriend Jossie. Vi åkte hemifrån klockan 0700! That's right, 0700 in the morning! And I ain't P-Diddy...
Efter att ha varit där i ca 3 tim så for vi hem och väntade på att pappa skulle komma hem med den andra bilen, sen bar det av mot Rinkeeby för hårvårdsprodukter och Barkarby för en massa kläder, skor, m.m. och sist men definitivt inte minst så åkte vi till Kista.

Kista som ni alla vet eller borde veta är ett stort köpcenter där man kan köpa en massa saker. Där va vi och gick omkring i evigheter! Jag är inte riktigt shopping typen så jag är typ klar på 10 min, jag vet vad jag vill ha eller i alla fall vart jag vill köpa mina saker. Men nej, nej, jag fick knata omkring i Kista i över 3 tim och kolla på alla onödiga saker som folk kanske ville köpa, men nej kommer jag använda det, ser jag tjock ut i det hära, hur mycket kostar det...? Och allt annat skit som alla funderar över. Trots detta eviga vandrandet så hade jag kul med mina syskon, min moster och Jossie.


Nu ska jag chilla för ska iväg imorn till Jakan och sen ska jag chilla hos Chris och se film.

Peace out AnonymaShoppingholister// MB

florence skrev:

Hej tönt HAHA anonyma shopoholics! Du är;)

Datum: 2011-07-29 Tid: 21:25:36
Bloggadress: http://superflorence.blogg.se/

Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0