Fika och bak!

Tjenare!
Igår va en bra dag :) Jag åkte in till Jakan och träffade en kompis somn heter Lisa. Hon och jag gick till ett fik i Jakan. Det va hur mysigt som helst och vi satt och pratade om allt mellan himel och jord eftersom vi inte har träffats på superlänge! Det va superduper nice att träffa henne och det är något som jag planerar att göra om.
Fika med Lisa 17/7-11
Lisas muffin!

Efter att jag hade träffat Lisa åkte jag hem och på tåget träffade jag några kompisar, min syster och min moster (som är och hälsar på från africaland). Jag, Elin och Bless drog hem till Bless sen och bakade mockarutor till hennes bror Tobbe som fyllde 21 igår! Grattis Tobbe!
Elin, Bless, carro... anything can happen, 17-7-11
Slut resultatet av vårt bak!

Peace out bakers!// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0