Time to blog!

Tjenenixen!

Det va superduperlänge sen man hade en stund att sitta ner, ta det lungt och skriva ett blogginlägg. Så nu kände jag att det va dags att uppdatera världen om vad som händer i mitt underbara liv.

Just nu sitter jag i skolan och "skriver" lite fakta om Herman Hesse. Inte så intressant som man skulle kunna tro, men en bok verkar ju lite rolig, kanske läser den sen. Alla andra verkar superduktiga som sitter och jobbar, fast jag tror att alla är inne på facebook ;)

Så vad har jag haft för mig förutom att sitta vi skolabänken?
Jag har varit en duktig coach, jag har varit hos sjukgymnasten och jag har slutat äta godis, chips, och annan onyttigmat med onödigt mycket fett och socker. Thats right no cocacola or softdrinks anymore!!!!!



Peace out// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0