Nu är jag tillbaka!

Hejsan bloggen!

Det var jättelänge sen jag gjorde ett inlägg och jag missade både JVM och SM-slutspelet. Detta beror dock på att jag har haft både skola och basket.
Anyhow så har jag tänkt lite och det här kommer fortfarande vara en hockeyblogg, men nu kommer jag som tidigare göra lite random inlägg och roliga saker och kanske några boktips.
Under VM och andra cuper så kanske jag endast skriver om hockeyn eftersom att det är suuuperviktigt!

Alla borde redan veta detta, men jag kör en super snabb uppdatering:

SM-slutspelet: Skellefteå - Färjestad slutade1-4 i matcher
Måste ge Skellefteå cred för att dom tog sig så långt plus att dom har några superspelare, Jimmie eriksson bland annat.

Elitserien i generellt: största överraskningen var AIK som´inte bara undvek att hamna i ingemanslandet eller kvalet. Dom slog ut HV71 tidigt i slutspelet. Den som jag personligen tror är anledningen till denna suprise är Viktor Fasth, helt otrolig kille. För alla er som har missat hans otroliga butterfly effekter och catlike reflexes så har ni chansen att se honom i VM.

Stanley cup!

Stanley cup, (aka. slutspelet i NHL), så här ser det ut just nu i antalet vunna matcher bland lagen:

Vancover - Chicago
      3       -       1

Los Angeles - San Jose
       1         -       2

NY Rangers - Washington
       1         -        2

Buffalo - Philadephia
      1   -   2

Phoenix - Detroit
    0       -    3

Nashville - Anaheim
     2       -      1

Montreal - Boston
     2      -      1

Tampa Bay - Pittsburgh
        1       -        2

Jag har inget mer att säga just nu, det är ju 16-delsfinal och vissa lag som t.ex Detroit och Vancover är praktiskt taget redan klara var 8-delsfinal.

Peace out// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0