Matchen är igång!

Hejsan!

Nu sitter jag i Ängevi hallen i Forshaga och tittar på matchen. Det står 0-0 efter 3.27 minuter. Farten är hög och läktaren igång med sina ramsor.

Efter 5.05 min åker Medelpads nr 13 ut två min. för hooking. Ger Uppland chansen till ett powerplay mål.

Efter 8.23 åker Upplands nr 22 Oskar Kallings ut två minuter för hooking. Powerplay för Medelpad.

Det har gått ett tag sedan mitt senaste inlägg, detta broende på att datorn krånglade. Det som har hänt är att tiden 10.07 tog Medelpad ledningen med 1-0 och nu, tiden 16.37 utökade de ledningen till 2-0.
Första målet gjordes av nr 12 assist nr 10 andra målet gjorde av nr 16 och assist nr 4.

Uppland måste bredda spelet och passa mer. I försvaret måste dom vara mer aggresiva och på puck hela tiden.

Tiden 17.41 åker Medelpads nr 8 ut, två minuter för puck-out.

Första perioden slutar 2-0 till Mepdelpad.

Skott på mål: Medelpad 11 och Uppland 6.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0