Hejsan!

Hejsan :)

I helgen blev det inte riktigt som jag trodde. Bagenda ville ha datorn så jag kunde inte uppdatera om matcherna, men de vann alla matcherna efter att jag kom dit. Sammanträffande, I think not :P
Dom kom på 13:e plats av 24 möjliga. Så dom är inte sämst ;)

Etta kom Stockholm röd och det var välförtjänt, de var lite bättre än alla de andra lagen och då ska man vinna.
Vi får se hur det blir nästa år, då stockholm ska försvara titeln för tredje året i rad. De har nu vunnit tv-pucken flest gånger (vilket är 13 ggr).

Elitserien satte igång igår och AIK som kom upp under slutspelet förra säsongen mötte Linköping.
En match som de förlorade med 5-1. Inte den bästa starten, men vi får se hur det går för dem under säsongen.

Bilder från tv-pucken ska läggas upp i min blogg senare. Kanske ikväll om jag har tur.

Peace out// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0