Idag börjar semifinalerna!!

Hejsan!

Precis som jag sa tidigare så ska jag inte blogga konstant utan jag kommer blogga när jag kan.
Just nu pågår det två semifinaler. Jag kommer kommentera lite snabbt, vet inte vilka som har gjort alla mål dock men jag.

I djurgårds matchen står det 1-3, målet i Linköping Tony Mårtensson.
Djurgårdens målgörare är: Jimmie Ölvestad, Andreas Engqvist och Kristofer Ottosson. Det är ett högt tempo och ser riktigt bra ut.

  
Kristoffer Ottosson                 Jimmie Ölvestad                   Andreas Engqvist

I Skellefteå - HV71 matchen så står det 0-0 och matchen har inte speciellt högt tempo, vilket är något som det borde vara i semifinalen. Man hoppas att tempot höjs i 3:e.

                                                                          VS


Peace out// MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0