Skansen!

Idag så var jag på skansen. Det var nämligen Friends dag.

Det innebär att alla som är med i Friends och alla som är kamratstödjare på sin skola kan åka till skansen och ha kul.
Jag vann 1 väska :P. Eller vann och vann :P .
Jag hade jätte kul och tycker att det vore kul att åka dit igen.
Jag rekommenerar detta starkt till alla skolor med kamratstödjare.
Man har jätte kul och det kostar inget, tror jag. Ni får ta reda på det själva.
Detta händer 1 gång om året, så ta chansen. Alla skolor har väll ändå kamratstödjare?
Det borde de ha, det finns ingen mobbningsfri skola!

Nu sitter jag här och skriver på min uppsats.
Jag håller på att bli galen!
Jag har haft typ 5 uppsatser eller inlämningar denna termin, minst!
Jag vill bara ha en liten paus.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0