MB is back!

Hej hej!

Nu är jag tillbaka igen. Okej, jag kom hem igår vid typ 18.00, men jag hade ont och var trött så jag orkade inte blogga.

Jag har faktiskt inte ont från själva paintballen utan från att jag ramlade i en buss, när vi spelade paintball.
Det värsta var när man fick skott på händerna eller huvudet, annars så var det faktiskt jätteroligt. Det tyckte alla som var med utom 1, men hon blev skadad. Det var synd.

Klassresan var jätterolig, blev lite tjaffs mellan mig och Tor eftersom att vi tjejer inte fick välja något rum när vi var på Aros fortet, men annars så komm alla bra överrens. Jag rrekommederar detta till alla klasser.
Det är inget som jag ångrar från klassresan förutom att vi inte alla var samlade i slutet. Det var lite nonchalant i början men jag är hundra på att det hade blivit bättre om vi hade stannat kvar med resten av klassen.
Men men, jag kan ju inte backa tillbaka i tiden.

Jag har färgat mitt hår, alltså inte hela men lite rött har det blivit.
Syrran har gjort hela... Nu är hon nervös.
Men det ser bra ut på henne.

Peace out//MB



Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0