Dagen!

Hej hej.

Idag har jag bara tagit det lugnt eftersom att jag inte behöver gå till skolan.
Just nu är Nils Karlsson Pyssling på 4an och jag tittar på det.

Nils Karlsson Pyssling var typ min favorit film när jag var liten.
Jag kunde låtarna dom sjöng och allt.
Nu känner jag knappt igen filmen.

Jag ska snart till Uppsala.
Danne ska träna, jag gissar på att det är i Almtunas ishall.
Jag gör ju ändå inget speciellt så jag tänte "varför inte följa med?".
Jag älskar ju Uppsala som stad och hockey i allmänt så...

För alla som går i nian så är det ju dags att lämna in sina gymnasieval snart. I alla fall om då bor i Bålsta. Då är senaste anmälnings dagen på Måndag den 4/5.
Börjar kännas lite jobbigt men det ska nog gå bra.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0