Less less less!!!

Hej hej.

Jag som alltid är glad, snäll och trevlig. Jag som alltid uppmuntrar folk att vara optimister. Jag.
Nu verkar jag nog mer som en pessimist. Det är det jag minst av allt skulle vilja vara.
Help me!
I'm drowning in my own anger.

Jag är ju inte typen som är elak mot folk. Jag tränar istället. Kanske därför jag är så stark? Hmmm?
Nu är det så att jag inte har min nästa träning innan måndag. Så det blir väll sittups och armhävningar eller något. Kanske en långpromenad med hunden också. Bara jag kommer ifrån alla. Bara jag kan vara själv med mina tankar och min ilska.

Hur hanterar ni ilska??
Känslor överhuvudtaget? Jag låser väll in det mesta. Safe and sound inside me. Då blir ingen irriterad eller sur på en. Men ens kompisar som alltid vill veta vad som är fel blir inte så glada heller. Life's tuff and I used to know how too deal with it.

Peace out//MB

någon somälskar dig skrev:

Hej Du lilla vän. Alla har sina dåliga dagar men som du säger går ut med hunden kanske kan du tänka klart och kanske då ser du att det du har är inte så dåligt. It is never good to drown with anger problems are to be solved once a problem comes try and look for a solution than being annoyed with ur self or the pple around u. Take oneday at a time am sure ur problem will be solved. BE happy and continue to be just as u have always been u are a happy and kind person pple around u apprieciate it maybe they dont say it but at least u know pple always come to u for advice bse they know they can rely on u so don throw that away./ Yrs somebody who loves and care for u.

Datum: 2009-03-28 Tid: 01:46:46

Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0