Svar på några kommentarer

Hej hej!

Jag tänkte svar på några frågor som jag har fått.
Jag tänkte att om jag inte svarar så finns det ju ingen idé för er att fråga.

Fråga: har jag pojkvän? Svar: Nej det har jag inte.

Fråga: Har jag skrivit dikterna jag lägger ut i bloggen själv? Svar: Ja det har jag. Jag skriver många dikter till olika saker.

Fråga: Vem är dikterna till? Svar: Det beror på vilken dikt. Det är alltid olika, jag skriver beroende på hur jag mår och känner just då.

Nu har jag frågor till er läsare.
Borde jag variera mer i mina inlägg? Skriver jag för mycket hockey? Ska jag lägga in fler bilder? Fler dikter?
Nu har ni chansen att bestämma lite.

Peace out//MB

Ser fram emot era kommentarer.


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0