86 dagar kvar.

Jag börjar med att be om ursäkt för att jag bloggar så lite, under sommarlovet verkar jag inte hinna.
Det finns inte så mycket att skriva om heller eftersom att man inte får reda på om så mycket just nu.

Men jag ska informera att NHL börjar om 86 dagar, men som vanligt spelas matcherna natte tid för oss här i Sverige.
När jag vet mer om det så återkommer jag med den informationen.

Nu till mitt vanliga liv, jag har varit bortrest i 1 vecka, först på läger på vinindelsö vilket var helt underbart och jag saknar alla som var med på lägret. Sen åkte jag till Gotland, med familjen och hade roligt. Jag har märkt att det är väldigt många som ska eller har varit på Gotland nu under denna sommar.

Jag kommer lägga ut lite bilder senare.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0