Crazy day!

Hej hej!

Idag har allt inte riktigt gått som jag ville.
Jag skulle äntligen få träffa min systers nya kompisar, Skilz och Andy. Vi skulle åka pulka. Jag vet att det låter töntigt men det skulle säkert varit skit kul. Man ska alltid ha kontakt med sin barnsliga sida. Men jag och Florence missade bussen. Jag hade planerat hela min dag. Vilka tider jag skulle vara på vilka platser m.m. Det brukar jag aldrig göra.
Men eftersom vi missade bussen så blev det inte av att åka till Uppsala. Så vi stannade hemma. Florran bakade och sen så åkte vi till Sollentuna för att titta på Daniel spela match.

Arlanda vann med 7-1. Så nu är det en match mot Nacka (som jag antar vann sin match) som gäller. Det ska bli intressant.

Varje gång jag planerar min dag så går något fel. Så jag ska inte planera mer. Okej jag kommer säkert göra det någon gång ändå, men det känns bra att gnälla över det. Nej min blogg är inte en där jag alltid sitter och gnäller. Men någon gång då och då, alla gnäller någon gång då och då.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0