Tjockisar!

Hej hej!

Nu sitter jag hemma och tittar på en NHL match ( Sharks - Ducks).
Ducks leder med 2-0.
Vilket jag tycker är bra, för om någon ska vinna denna match så är det dom.

Idag började VM. Vad jag vet så var det bara 3 matcher som spelades.
I en så vann Ryssland. I en annan så vann Schweiz och i en tredje så vann Canada (sista lite osäker om).
Imorn så ska Sverige spela sin förstå VM match för iår.
Jag vet inte vilka de ska möta men vi får se.
Hoppas dom vinner.

Idag började jag städa mitt rum, det blev inte helt klart men en tydlig förändring.
Sen så bestämde vi (jag, Florence, Josefin, Danne och Samme) oss för att vi ville ha godis. Så Jossan, jag och Florence åkte till centrum och köpte godis och läsk. Sen tittade vi på singing bee.
Det var ju inte världens roligaste men jag tyckte det var små mysigt och avslappnat.

(Matchen som jag tittar på är nu i tredje perioden och Ducks leder fortfarande).

Nu skall jag se klart matchen och sen sova. Ska jobba i kiosken och grillen vid Futurum imorn och man måste ju vara pigg då.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0