Recension!

Hej hej.

Som vanligt under denna tid så sitter jag i skolan.
Denna gång är det dock inte under engelskan, det är under svenskan.

Jag ska skriva en recension. Reine och mina föräldrar tjatar på mig hela tiden, eftersom att  jag läser så j*vla mycket böcker. Så nu måste jag skriva en recension.
Jag har redan skrivit en men jag glömmer alltid att skicka in den när jag sitter vid datorn hemma.
Den jag skrev hemma är en recension om Twilight och den jag skriver här kommer att vara en recension om "The host" som är en annan bok som Stephanie Meyer har skrivit.
Den är en novel och är egentligen en vuxen bok med komplicerade engelska ord, men jag gillade den ändå.

Om jag hinner så kommer jag nog göra en till recension så att jag får alla 3 avklarade. Reine vill att man ska göra 3 recensioner varje termin (vilket jag verkligen inte har lyckats med) :P.
Nu ska jag bättra mig. Det är svårt men jag jobbar på det.
Jag börjar alltid med en ny bok när jag har läst klart den gammla så det blir aldrig tid till en ny recension, eftersom att jag är så inne i den nya boken.

Nej nu ska jag skärpa mig och vara en duktiig elev som gör det man ska under lektionerna. Hihi. Det brukar jag göra, men idag känns allt så segt. Vet inte varför men det blir säkert bättre under dagens gång.

Peace out// En arbetande MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0