Min första basket match!

Hej hej!

Jag kom hem för typ 45 min sedan.
Jag skulle egentligen bara titta på kvartsfinalen. Men då säger min tränare att det är många som är sjuka och att det vore bra om jag kunde spela.
Som den team player jag är så ställer jag upp för laget.
Det var min första match och jag tycker att jag var helt okej. Jag satte en 2 poängare och jag tror att jag gjorde någon assist.
Det fanns ingen som var så nervös som jag.

Vi mötte Blackeberg och dom vann med 46-47. Alltså 1 j*vla poäng! 
Men nu ska jag inte sitta och deppa, för det är VM match på tv.

Sverige möter Lettland. Det står 1-1 och är inne på de sista 5 minuterna på 2 perioden.
Som vanligt så är Linus Omark superbra och skapar en massa chanser och gör fina passningar. 
Jag kan inte fatta att NHL inte ville ha honom.
Han ställer ju bara upp i VM för att visa vad dom missar. 
Great attityd. Flunk what you've got. :P

Nu ska jag titta klart på matchen med min pappa och min lillebror Danne.

Peace ou//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0