Klassresa!

Hej hej.

Jag sitter hemma nu och pratar med folk på telefonen konstan.
Nu kanske ni sitter och undrar varför. Jo för att jag ska fixa typ halva klassresan. 
Jag älskar egentligen att jobba med sådant och att ha ansvar, men nu var det bara jobbigt.
Varje gång jag ringer för att få svar på en fråga så uppstår en ny. 
Vissa saker måste jag nog ta upp med min klass, typ antalet sängar per rum m.m. 

Imorn ska jag bara ta det lungt med familjen. Det blir nog kul eftersom att det betyder filmkväll. Jippiie!
Jag älskar familjens filmkvällar.
Finns det något roligare eller mysigare än att sitta med hela familjen och svulla samtidigt som man tittar på film? 
Jag bara älskar det. Visst jag kanske är lite lat också så att det är bara lättare att sitta hemma.
Men man får vara lat om man vill.

Nu ska jag jobba på en uppsats.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0