Fotbollsmatch!

Shoo!

Idag så tittade jag på Samuel's cup samtidigt som jag jobbade i grillen.
Det var kul. 

Dom vann sin första match med 12-0, förlorade sin andra med 1-2 och förlorade även den sista med 1-4.
De körde inte med final i din cup så alla var vinnare. Typiskt .

Efter det så gick jag ner till  ishallen för att titta på Jennifers dansuppvisning. Hon ägde!
Hon höll rytmen och allt. 
Det var kul att se. 

När jag var i ishallen så tänkte jag på hur mycket jag saknar hockeyn.
Då kom jag på att VM började ju igår och Sveriges första VM match för iår skulle vara idag. Då blev jag helt taggad igen.
Så jag ska så jag ska gå och köpa chips och sådant som vi ska svulla på medans vi tittar på matchen.

Matchen Sverige - Österika börjar klockan 20:00.

Nu ska jag grilla (allstå middag inte bara allmänt).

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0