Astronomi!

Hej hej!

Som vanligt sitter jag i skolan och jobbar.
Nu sitter jag med Amanda och "jobbar" med astronomi.
Det är lite halvt intressant, jag vill ju engentligen inte veta hur en stjärna fungerar och hur den dör.
Det är bättre när de är mystiska och man får fundera och ha egna teorier.
Men som vanligt så ska ska skolan förstöra allting.

Som vanligt sitter killarna och drygar sig.
Dom läser mina inlägg högt och stör mig medans jag jobbar (tur att jag slipper dom snart).
Bara typ 24 dagar kvar i skolan eller något.
Gud vad jag längtar.

Jag nu ska jag acceptera några kommentarer som dom har lagt in. Gud vad jobbiga två människor kan vara.
Om jag har tur så kanske dom slutar om jag inte pratar med dom.
Hoppas hoppas hoppas!

Måste jobba nu.

Peace out//MB


Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0