Hur orkar ni??

Hej hej .

Jag vet vad ni tänker "bloggar hon redan igen" men ja det gör jag. Det ser man ju klart och tydligt. Anledningen till att jag gör detta är för att fråga er bloggläsare en fråga. Gillar ni verkligen när bloggare skriver allt dom gör?? Typ ett inlägg varje timme. Jag tycker bara att det är jobbigt med undantag som t.ex little s för det är alltid något kul på gång med henne. Men jag menar som korta inlägg där det bara står "Nu ligger jag i sängen och har tråkigt. Hej då"? Gillar ni sådant? Jag finner det skit tråkigt och orkar bara inte med det. Liksom kul för dig att du ligger i sängen men skaffa dig ett liv. Hur många håller inte med mig? Jag vill att ni kommenterar detta inlägg så jag får veta om ni vill att jag ska sitta här och skriva varje timme eller som jag brukar. Man gör ju det läsarna vill.

Peace out//MB



Kommentera här:

Klicka >>här<< för att få gratis godis
klicka >>här<< för att få gartis presentkort på massor av modebutiker

Ditt söta namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):


Din kommentar:
RSS 2.0